Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Naklejki 3D na paznokciach




Dziś wykonałam na moich paznokciach manicure hybrydowy z użyciem naklejek 3D. Jest to metoda bardzo szybka i prosta a paznokcie wyglądają efektownie. Można powiedzieć, że tym razem poszłam na łatwiznę :) 



Zależało mi na wykonaniu delikatnego manicure i w tym celu użyłam lakieru Semilac Sweet Pink 003 oraz Little Rosie 157. Na wybranych paznokciach nakleiłam czarne pióra, które zakupiłam w drogerii typu Rossmann. 


Jak użyć naklejek 3D?
* po przygotowaniu paznokci czyli opiłowaniu, zmatowieniu oraz wycięciu skórek 
* odtłuszczamy paznokcie i nakładamy bazę, utwardzamy w lampie
* nakładamy dwie cienkie warstwy lakieru, po każdej warstwie utwardzamy w lampie
* na wybrane paznokcie odklejamy wybrany wzór od foli i umieszczamy na paznokciach (dokładnie przyklejamy do paznokcia, wygładzając szczególnie brzegi)
* na koniec wszystkie paznokcie zabezpieczamy topem i również utwardzamy





Komentarze

  1. Ale super wyglądają te piórka !:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatnie i z wyczuciem. Świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ja mam zepsuty wzrok czy efekt 3D nie polega na tym co mi się wydaje?

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne paznokcie i te delikatne kolorki *.* Super wpis kochana :* <3

    Jestem tu nowa :( Blog <3
    Jeśli się spodoba proszę o follow <3 :* :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne połączenie kolorów :) piórka wyglądają subtelnie a jednocześnie sprawiają że całość nie jest nudna

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty