Przejd藕 do g艂贸wnej zawarto艣ci

Polecane

Moja piel臋gnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie piel臋gnacja sk贸ry jest bardzo wa偶na dlatego przedstawi臋 jak wygl膮da to u mnie i czego aktualnie u偶ywam do mojej cery.

Paznokcie w donaty ! 馃崺



                                                              


Jak przysta艂o na T艂usty Czwartek paznokcie te偶 koniecznie musz膮 by膰 tematycznie. Nie mo偶e w takim dniu zabrakn膮膰 s艂odko艣ci w naszym manicure. Z racji tego, 偶e z p膮czk贸w toleruj臋 tylko przysmak w postaci donat贸w tak te偶 one wyst臋puj膮 w mojej dzisiejszej stylizacji a raczej s艂odka polewa. 



 Do zrobienia tego manicure wykorzysta艂am lakier hybrydowy Semilac z delikatnym r贸偶em 157 Little Rosie a do mojej polewy cukierkowy r贸偶 003 Sweet Pink. Reszt臋 lakier贸w wykorzysta艂am jako kolorowa posypka. Ca艂e paznokcie opr贸cz polewy wyko艅czone matowym topem.






Komentarze

Prze艣lij komentarz

Popularne posty