Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Olejek do mycia twarzy KOKOS & ALOES- Bielenda



Dziś przychodzę do was z moim absolutnie fantastycznym odkryciem z firmy Bielenda. Jest to nawilżający olejek do mycia twarzy kokos oraz aloes, który pokochałam już od pierwszego użycia. Do zakupu skusił mnie oczywiście jego skład (uwielbiam kokosy) nie znając jego opinii w internecie. Produkt jest nowy na rynku dlatego ciężko go dostać stacjonarnie ale jak dobrze poszukacie to znajdziecie tak jak ja :)



Opis producenta


- preparat w formie lekkiego hydrofilnego olejku,
- przeznaczony do oczyszczania i mycia suchej oraz odwodnionej skóry twarzy,
- nie zawiera SLS i SLES,
- zawiera połączenie łagodnych substancji myjących :
* soku z liści aloesu,
* nawilżający kwas hialuronowy,
* antyoksydacyjny olej kokosowy o działaniu przeciwstarzeniowym, odżywczym a także regenerującym,
- lekka olejkowa formuła zmieniająca się pod wpływem wody w delikatną piankę,
- dobrze rozpuszcza wszelkie zanieczyszczenia podatne na działanie tłuszczu i wody,
- zmywa makijaż,
- upłynnia sebum,
- oczyszcza skórę z zanieczyszczeń oraz odświeża ją,
- daje efekt satynowej miękkiej, wygładzonej skóry,
- nie obciąża skóry, nie ściąga naskórka, nie wysusza go ani nie narusza jego naturalnej bariery ochronnej,
- dba o cerę oraz ją pielęgnuje,


Stosowanie 
Należy zwilżyć skórę twarzy oraz dłoni. 
Nanieść na dłonie kilka doz olejku i rozprowadzić na skórze, aż do powstania delikatnej piany, następnie dokładnie spłukać skórę letnią wodą.


Moja opinia
Olejek jest niesamowicie komfortowy w użyciu, nie podrażnia oraz nie ma efektu ściągnięcia skóry. Przyjemny i delikatny zapach. Bardzo dobrze rozpuszcza makijaż w tym bez problemu mascarę! Po umyciu skóra jest miękka w dotyku i nawilżona. Jedyny minus jaki zauważyłam to zacinająca się czasami pompka. Olejek z pewnością sprawdzi się przy cerze suchej jak i problematycznej. Produkt bardzo wydajny, wystarczy kilka kropel na całą twarz. Jest to nowość na rynku ale ja z pewnością będę go stosować regularnie do demakijażu mojej skóry.


Zapraszam na mój instagram :)
 https://instagram.com/anteblonde?utm_source=ig_profile_share&igshid=1uhi1uw4okr5i

Komentarze

  1. Raczej przy moje skórze obawiam się używania tłustych produktów, ale myślę, że ten olejek warto wypróbować :D
    Dodaję do obs i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on w ogóle nie jest tłusty, nie pozostawia po sobie tłustej warstwy. Sama masz cerę mieszaną w kierunku tłustej :)

      Usuń
  2. Z tej serii uwielbiam płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten zapach przemawia do mnie najbardziej, bo lubię wszystko, co kokosem pachnie. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty