Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Paletka Soph X Makeup Revolution



Przepiękna paletka 24 cieni od matowych po mat z drobinką oraz błyszczące (14 matowych i 10 foliowych). To co najbardziej podoba mi się w tej paletce to szeroka gama kolorystyczna dzięki której możemy wykonać zarówno delikatny makijaż dzienny jak i wieczorowy. Znajdziemy w niej delikatne nudziaki jak i mocniejsze odcienie bądź mocno błyszczące. 


Paletka wygląda uroczo a do tego posiada bardzo wygodne duże lusterko, które spokojnie posłuży nam przy wykonywaniu naszego makijażu. Zakup takiej paletki na pewno sprawdzi się dla osób, które zaczynają swoją przygodę z makijażem jak i dla bardziej zaawansowanych. Opakowanie duże plastikowe w matowym jasnym odcieniu i niestety trochę się brudzi. Nie posiada pacynki bądź aplikatora co w sumie mnie cieszy ponieważ zwykle i tak nie używam tych dodanych do paletki.



Cienie o bardzo dobrej pigmentacji, nie rolują się i bardzo dobrze blendują. Konsystencja lekko kremowa dzięki temu nie pylą się przy nakładaniu na powiekę. Trzymają się w nienaruszonym stanie z bazą Inglot. Pigmentację można jak najbardziej budować na oku. Błyszczące cienie nałożone płaskim pędzelkiem niesamowicie się błyszczą i tworzą piękną taflę. Niektóre cienie jak cztery pierwsze w paletce mogą spokojnie służyć jako rozświetlacz na twarzy. Paletka stała się moją ulubioną jak do tej pory a jej cena adekwatna co do jakości.


Komentarze

  1. Z kilku kolorów na pewno bym korzystała. Piękna ta zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolory ma ta paleta. Myślę że byłabym z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko jaki piękny jest ten kolor Pine tree :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty