Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Ulubieńcy Lutego 2019



Krem Miya myWonderbalm
Intensywnie nawilżający krem z olejkiem kokosowym do twarzy, rąk i ciała. Przeznaczony do cery normalnej bądź mieszanej w kierunku tłustej. Produkt bardzo szybko się wchłania dlatego nadaje się idealnie pod makijaż. Kosmetyk naturalny pozbawiony parabenów, silikonów itp. Krem bardzo dobrze nawilża, regeneruje, koi oraz poprawia elastyczność. Po nałożeniu jest wyczuwalna delikatna nuta kokosa.



Metaliczna paletka do modelowania twarzy 3w1
Trio od Golden Rose to połączenie bronzera, rozświetlacza i różu w jednej paletce. Wszystkie trzy odcienie są z delikatną drobinką dając świeży wygląd oraz połysk na skórze.
Bronzer uznawany jako zamiennik Nars Laguna. Kolor brązowy w kierunku ciepłego o lekko satynowym wykończeniu. Pięknie się nakłada nie pozostawiając plam. Jestem zakochana w tej paletce.
Róż wpada w cukierkowy odcień- dosyć neutralny o wykończeniu satynowym. Trzeba uważać z ilością ponieważ jest dobrze napigmentowany i łatwo można przesadzić.
Rozświetlacz odcień neutralny lekko chłodny, taki trochę szampański :) Po nałożeniu tworzy piękną taflę a efekt można sobie stopniować bądź dla głębszego efektu stosować na mokro.


Pomadka Lovely Nude Mood
Płynna kremowa pomadka do ust dostępna w 4 odcieniach. Ja używam numerek 2. Pomadka o bardzo przyjemnej konsystencji w kierunku nawilżającej. Kolor bardzo naturalny wpadający w pomarańczowy nudziak. Idealna do szybkich poprawek.


Puder Loreal Paris True Match
Prasowany puder o właściwościach matująco- kryjących. Przeznaczony do cery mieszanej bądź tłustej. Jestem bardo pozytywnie zaskoczona tym produktem. Byłam bardzo sceptycznie nastawiona nie licząc na cuda a tymczasem produkt okazał się faktycznie bardzo dobrze kryjący. Pozostawia na długo efekt matowego wykończenia. Delikatnie koloryzuje. Spokojnie trzyma się na twarzy do kilku godzin a co ważne dobrze współpracuje z resztą kosmetyków. Konsystencja bardzo kremowa. Ogromny plus za opakowanie, wyposażone w lusterko i gąbeczkę. Kolor widoczny na zdjęciu to 2N Vanilla.


Komentarze

  1. Ostatnio na YT widziałam sporo pozytywnych opinii o paletce GR :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletka z GR wpadła mi w oko :) Krem MIYA miałam, ale w wersji z mango i również polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A niech Cię..Same nowości jak dla mnie..Naoglądam się takich rzeczy i połowę wpisuję na listę rzeczy niezbędnych do kupienia..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam podobnie...wszystko mi się wydaję, że muszę mieć :)))

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty