Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Mat i błysk na paznokciach




Dziś przychodzę do was z nowym manicure hybrydowym. Jest to połączenie matowego różu z lekko pudrowym w wersji błyszczącej. Dodatkowo na dwóch paznokciach delikatny brokat w odcieniu srebra.



Do tej stylizacji użyłam mojego ulubionego ostatnio cukierkowego różu Semilac 277 pokryty topem matowym. Na resztę paznokci delikatny róż Semilac 157 oraz zwykły srebrny brokat nałożony na top.



Komentarze

  1. Całość ładnie się ze sobą komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze! Piękne wyszły Ci te paznokcie - bardzo fajne połączenie dwóch całkowicie kontrastujących ze sobą kolorów.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty