Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Lakier hybrydowy Semilac- Light Fuchsia 277



Ciężko uwierzyć, że lato już dobiega końca a ja czuję jesień w powietrzu. Póki co trzeba łapać ostatnie promyki słońca dlatego na tą stylizację wybrałam piękny pastelowy róż od Semilac 277 Light Fuchsia. Kolor wygląda obłędnie na paznokciach i kojarzy mi się z kolorem barbie. 




Kolor świetnie się rozprowadza i zawiera dużą pigmentację. Do pełnego pokrycia wystarczają dwie cienkie warstwy natomiast ja nałożyłam trzy, aby kolor był jeszcze bardziej intensywniejszy. 


Lakier idealnie pasuje do matowej pomadki Semilac 009 baby girl, która również jest w kolorze intensywnego pastelowego różu. 



Komentarze

  1. Wow kolor jest prześliczny! Bardzo ładny kształt paznokci :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie pasuje taki kolor do opalonych dłoni!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo że to dośc neonowy kolor, to bardzo mi sie podoba. Aż sama się sobie dziwię, bo ja i tego typu róż raczej nie chodzimy ze sobą w parze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty