Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Makijaż brąz + koral



Mój pierwszy post dotyczący makijaży :) Długo się zbierałam, aby zacząć fotografować swoje makijaże i oto w końcu to zrobiłam ! Jakość zdjęć nie powala, ale cóż od czegoś trzeba zacząć. Może moje kolejne inspiracje będą w dużo lepszej jakości. Przygotowałam dla was makijaż na wesele w stylu smokey eye z użyciem odcieni brązu oraz czerwieni wpadającej w koral.





Użyte produkty:
Twarz 
profesjonalna baza matująca pod makijaż Inglot
podkład Revlon ColorStay Combination/oily nr 150
korektor pod oczy Inglot nr 95
puder sypki Inglot nr 12
bronzer HD Inglot 504
róż do policzków Inglot Basic nr 97
rozświetlacz holograficzny AA Wings of Color
fixer utrwalacz makijażu Inglot

Oczy 
baza pod cienie Inglot
cienie z paletki I love makeup Death by Chocolate
cień Inglot nr 366
kredka cielista (linia wodna)Lovely
tusz do rzęs Gosh catchy eyes

Usta
pomadka matowa Golden Rose Longstay nr 01
pomadka matowa Semilac baby girl nr 009 

Komentarze

  1. Miałam ten sam problem z jakością zdjęć :) ale wkońcu doczekałam się aparatu:) makijaż w moim stylu :) ostatnio polubiłam kolory czerwieni :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż, śliczny kolor na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny makijaż, ślicznie w nim wyglądasz kolorek na ustach rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż i Ty taka śliczna *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajni ulubieńcy. Zaciekawiłaś mnie nimi :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty