Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Lakier hybydowy termiczny Neo Nail - Grape Groove



Przedstawiam wam pierwszy w mojej palecie lakier termiczny, który zmienia kolor pod wpływem różnicy temperatur. Kolor ten ciemnieje gdy jest zimno i jaśnieje pod wpływem ciepła.
Jeśli ktoś nie lubi nudy na paznokciach to taki lakier jest świetnym rozwiązaniem. Dla osób, które mają problem z wykonaniem ombre to również doskonałe rozwiązanie gdyż można go z łatwością uzyskać.




Początkowa barwa to ciemny chabrowy kolor, który zamienia się w ciepły cukierkowy róż. W zależności od temperatury możemy uzyskać jasne bądź ciemne paznokcie aż po efekt ombre! Do całkowitego pokrycia paznokci wystarczają dwie warstwy lakieru. Aplikacja tego typu lakieru nie różni się niczym od nakładania zwykłego lakieru. Lakiery termiczne na pewno najlepiej prezentują się na długich paznokciach. Mnie osobiście efekt bardzo pozytywnie zaskoczył, kolory świetnie się łączą i dynamicznie zmieniają.




Jestem zachwycona! Świetna alternatywa na letnią stylizację. A jak wam się podoba? Ktoś testował u siebie?

Komentarze

Popularne posty