Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Ulubieńcy lipca 2018



Moi nowi kosmetyczni ulubieńcy miesiąca lipca to produkty z firmy Bielenda oraz nowość od Semilac matowa pomadka. Z Bielendą nigdy jakoś wcześniej nie miałam styczności aż natrafiłam na maseczkę oczyszczającą oraz dostałam próbki kremów w Rossmanie. Tak, się właśnie zaczęło i produkty te bardzo przypadły mi do gustu. Nie mogłam też przejść obojętnie obok nowości z Semilaca w postaci pomadek.



Semilac Matt Lips 009
Nowość matowa pomadka 009 o nazwie baby girl w kolorze słodkiego różu. Uwielbiam lakiery hybrydowe z tej firmy a tu niespodzianka, że powstała także linia pomadek. Aplikacja pomadki bardzo wygodna za pomocą aplikatora a formula płynna i lekka. Kolejny plus za eleganckie minimalistyczne opakowanie oraz najważniejsze jej trwałość. Pomadka spokojnie wytrzymuje około 5h a po nałożeniu od razu nie zastyga więc możemy dać drobne poprawki. Pigmentacja tego koloru jest niesamowita.

Bielenda maseczka Peel-off
Oczyszczająca maska węglowa do cery mieszanej i tłustej. Maseczka bardzo dobrze się rozprowadza i po zastygnięciu łatwo ściąga. Zwęża pory, oczyszcza oraz eliminuje powstawanie zaskórników. Używam jej kilka razy w tygodniu i jestem mega zadowolona z efektów.

Bielenda matujący krem z zieloną herbatą na dzień
Krem polecam osobom, które mają cerę tłustą i mieszaną. Dobrze matowi cerę przy tym nie zapychając jej dodatkowo. Konsystencja w formie przeźroczystego żelu lekka i odświeżająca. Stosuje od miesiąca pod makijaż i jestem bardzo zadowolona.

Bielenda nawilżający krem kokos+aloes
Nawilżający krem na dzień i na noc przeznaczony dla cery tłustej i mieszanej. Ja stosuje tylko i wyłącznie na noc. Po aplikacji szybko się wchłania i pięknie pachnie. Dobrze nawilża, zmniejsza widoczność porów oraz nie ma uczucia ściągnięcia.

Bielenda serum nawilżające z pestek malin+melisa
Olejek niesamowicie ekspresowo się wchłania, zero uczucia czegoś tłustego na twarzy. Stosuje codziennie na noc pod krem. Skóra po jego zastosowaniu jest dobrze odżywiona i wygładzona oraz lekko zmatowiona. Można zauważyć, że podnosi witalność i ogólną kondycję. Opakowanie jest bardzo higieniczne oraz wygodne z wbudowaną pompką.

Komentarze

  1. Lubię kosmetyki z bielendy :) chętnie wypróbuję maseczki węglowej zwłaszcza że upały strasznie działają na moją cerę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzają te pomadki Semilac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam i w sumie kilka dni temu już zużyłam krem Bielendy z serii zielona herbata - był na prawdę fajny, chętnie do niego wrócę ;) Mam ochotę wypróbować też ten z serii kokos i aloes. Znam też maseczkę, ale co do niej akurat mam mocno mieszane uczucia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Bielendy bardzo lubię płyn micelarny kokos i aloes :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty