Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Propozycja panokci na wesele



Moja propozycja na wesele wykonana z użyciem pastelowej brzoskwini lakier Semilac 130 sleeping beauty, który doskonale podkreśla opaleniznę. Aby paznokcie nie były monotonne i nudne dodałam także do tej stylizacji pyłek efekt syrenki oraz złotą tasiemkę.
Do pełnego pokrycia paznokci wystarczają dwie cienkie warstwy lakieru. Kolor ten jest lekko neonowy dlatego świetnie się prezentuje na opalonych dłoniach. Aplikacja jest bardzo łatwa ze względu na dobrą konsystencje.




Użyte produkty to:
 lakier Semilac 130 sleeping beauty
 baza, top Semilac
 pyłek efekt syrenki
 złota tasiemka


 Wykonanie paznokci:
- nakładamy bazę i utwardzamy w lampie
- nakładamy dwie cienkie warstwy lakieru i również utwardzamy
- na wybrane paznokcie nakładamy pyłek i delikatnie wcieramy
- omiatamy resztki pyłku za pomocą grubego pędzelka
- nakładamy top i utwardzamy
- na pozostałe wybrane paznokcie naklejamy tasiemkę w dowolnej kombinacji (ja ułożyłam w formie zygzaku)
- nakładamy top i utwardzamy




Komentarze

  1. cały czas zastanawiam się nad tym, czy sama nie nauczyć się robienia paznokci

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo jakie ładne paznokcie ten pyłek fajnie wygląda w połączeniu z tym kolorem :) super te pierścionki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty