Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Moja pielęgnacja cery aktualizacja

Jak wiecie dla mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna dlatego przedstawię jak wygląda to u mnie i czego aktualnie używam do mojej cery.

Podkład Revlon colorstay recenzja



Podkład Revlon colorstay for combination/oily skin 24hrs. Testowałam go dosyć długo bo aż kilka miesięcy, abym mogła upewnić się co do jego działania. Może zacznę od tego, że przeznaczony jest do cery tłustej, mieszanej i normalnej. Na rynku dostępna jest dosyć duża gama odcieni więc każdy coś znajdzie dla siebie. Ja używam w odcieniu nr 150. Cena około 69 zł. Na początek opis produktu i skład.

Opis produktu przez producenta

Revlon ColorStay Makeup for Combination/Oily Skin 24Hrs to wyjątkowo trwały, mocno kryjący podkład do cery tłustej, mieszanej i normalnej. Beztłuszczowy, nie zatyka porów. Lekka i delikatna konsystencja zapewnia skórze maksymalne poczucie komfortu. Zawiera SPF 6.
Występuje w dużej gamie kolorystycznej.
Nowa formuła Revlon ColorStay zapewniająca 24 - godzinną trwałość.

Skład: Aqua, Cyclomethicone, Trimethylsiloxysilicate, Butylene Glycol, Boron Nitride, Dimethicone, Alcohol Denat., Peg/Ppg-18/18 Dimethicone, Nylon-12, Tribehenin, Isododecane, Polyisobutene, Sodium Chloride, Cetyl Peg/Ppg-10/1 Dimethicone, Bisabolol, Serica, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Malwa Sylvestris Extract, Lilium Candidum Bulb Extract, Lactobacillus/Eriodictyon Californicum Ferment Extract, Cymbidium Grandflorum Flower Extract, Serica, Alumina, Polydimethylsil Oxane/Polymethylsilesquioxane Copolymer, Ethylene Brassylate, Methicone, Trisiloxane, Sorbitan Sesquioleate, Tetrasodium Edta, Methylparaben, Propylparaben.
[+-]:Mica (CI 77019), Titanium Dioxide (CI 77891), IronOxides(CI 77491, 77492, 77499).

Moja opinia
Podkład jak najbardziej nadaje się do cery tłustej bądź mieszanej ogólnie problematycznej z uwagi na bardzo dobre krycie i trwałość. Producent wspomina o lekkiej konsystencji z czym nie do końca mogę się zgodzić. Konsystencja jest dosyć płynna natomiast zaliczyłabym jego formułę do zdecydowanie ciężkiej. Po nałożeniu jest lekkie uczucie ciężkości i ogólnego napięcia skóry ze względu na dobre matowienie i zwężanie porów. Podkład jak najbardziej radzi sobie w ciągu całego dnia natomiast do codziennego stosowania moim zdaniem się nie nadaje. Bardzo długo utrzymuje się w upalne dni przez kilka godzin bez konieczności poprawiania i nie spływa z twarzy. Ja stosuję go na specjalne okazje typu wesela czy większe wyjścia i jestem bardzo zadowolona. Na co dzień nie mam aż takiej potrzeby męczyć swojej cery. Doskonale kryje więc jeśli ktoś ma niedoskonałości jest świetnym rozwiązaniem. Wielki plus także za estetyczne i higieniczne opakowanie w formie dozującej pompki. Najlepiej nakładać go gąbeczką beauty blender z uwagi, że dosyć szybko zastyga na twarzy. Do tej pory nie znalazłam lepszego podkładu, który tak dobrze matowi, kryje i długo się utrzymuje. Podkład Revlon colorstay można zakupić online na stronie https://www.ladymakeup.pl/sklep/revlon-podklad-colorstay-cera-tlusta-i-mieszana.html

A jakie są wasze odczucia? Ktoś stosował? 



Komentarze

  1. Nie miałam go też mogłabym używać go na większe okazję w ciągu dnia albo nie noszę makijażu albo wybieram coś lekkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam u siebie jeszcze podkładu z Revlon

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten podkład ;) Zdecydowałam się na niego ze względu na idealny kolorek ;) Używam go tylko od większych okazji, kiedy wiem, że będą robione zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty